You need to enable JavaScript to run this app.
Epp Jõgi
Inglise keele õpetamise kogemus alates 1991.a., algselt Majandusjuhtide Instituudis juhtimise kateedris, hiljem erinevates ettevõtetes ja koolides. Meeskonnaõpetajana aktiivselt osalenud Eesti-Taani Äriharidusprogrammi töös aidates kujundada ja arendada ärihariduse õpetamist Eestis. Täiendanud end pidevalt Suurbritannias inglise keele ja kultuuri alal; Tartu Ülikooli, Tallinna Ülikooli ja TTÜ õpetajate täiendkoolituse programmides, kirjastuse Pearson koolitustel ja online seminaridel Real English: Creating Authenticity in the English Classroom (2016), Nothing Stands Still for Long: Dealing with Changing English (2016),The Patient but Stupid Computer: What Computers Do Best and What Teachers Do Best (2016), Being Creative is Must in he Language Classroom (2016),Switch on to Learning (2014), Teaching and Learning with Confidence (2015);Õigekiri e-kirjades (2015) Loengu tõhustamine (2014),"12 suurepärast võimalust tagasisideme saamiseks" (prof. Groccis), Stressi- ja läbipõlemise ennetus õppejõu töös, 2013, Interaktiivsed meetodid õppetöös 2012, Kõnekoolitus (Ülo Vihma)2012, Õpetamine kõrgkoolis, 2011, CPX0240 Moodle-keskkond e-õppeks 2010-2011, e-õppe võimalused, 2009, Õpetaja ja Õpetamine (Anu Haamer, Kaia Köster) 2006-2007; võtnud osa Inglise keele Õpetajate Assotsiatsiooni (EATE) tegevusest. Külastanud Oxfordi, Cambridge'i ülikoolide kolledžeid.
Researcher Id:
ORCID: