Hardi Sigus
https://etis.ee/CV/Hardi_Sigus/estTeenistuskäik
Töökohad ja ametid
2017–2018
Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut, Nooremteadur (0,50)
Haridustee
01.09.2014–30.06.2017
Tallinna Ülikool, Magistrikraad
Kvalifikatsioon
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.8. Psühholoogia; CERCS KLASSIFIKAATOR: S262 Arengupsühholoogia; TÄPSUSTUS: ÕPIPÄDEVUSE OMANDAMIST SOODUSTAVATE ELEMENTIDE UURIMINE SÜSTEEMSES JA ARENGULISES PERSPEKTIIVIS
21.03.2019
Hardi Sigus
https://etis.ee/CV/Hardi_Sigus/engCareer
Institutions and positions
2017–2018
Tallinn University, School of Natural Sciences and Health, Early-Stage Researcher (0,50)
Education
01.09.2014–30.06.2017
Tallinn University, Master's degree
Qualifications
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.8. Psychology; CERCS CLASSIFICATION: S262 Development psychology ; SPECIFICATION: Studying factors that support the development of learning-to-learn competency within systemic and developmental perspective
21.03.2019
- Leitud 1 kirjet
Publikatsioon | Autorid | Aasta | Väljaande pealkiri | Klassifikaator | Fail | Asutused | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Arvutipõhised hindamisvahendid õpi-, suhtlus- ja enesemääratluspädevuse hindamiseks põhikooli I ja II kooliastmes Juhendid testide läbiviimiseks ja tulemuste interpreteerimiseks | Kikas, Eve; Mädamürk, Kaja; Treial, Kristiina; Luptova, Olga; Malleus, Elina; Soodla, Piret; Aus, Kati; Arro, Grete; Talpsep, Teri; Saviir, Siiri; Hennok, Liis; Sigus, Hardi; Kivi, Valentina | 2018 | 6.2. | Tallinna Ülikool, Loodus- ja terviseteaduste instituut |