This website uses cookies to store user session information. By using our website you consent to our terms of use. Read more
I agree
19.08.1968
+3725078842
keiu.kuresaar@gmail.com

Career

Institutions and positions
01.01.2008–...   
Blueground Ltd - Business Consultant
01.01.2000–...   
freelance business consultant
01.01.2005–31.12.2007   
Solidum AS - Development Manager
01.01.1998–31.12.2000   
Eesti Energia AS Põhivõrk (National Grid) - assistant
 
 
Education
2008–...   
Estonian Business School - PhD student
2006–2008   
Estonian Business School - MA studies (cum laude)
 
 
Additional information
Accredited Business Consultant by Estonian Consultants´ Association and Estonian Qualification Authority
Member of EKA (Eesti Konsultantide Assotsiatsioon/Estonian Consultants´ Association)

Qualifications

 
 
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.11. Social Sciences; SPECIFICATION: Place Marketing
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.11. Social Sciences; SPECIFICATION: Place management and development, place marketing, place branding, institutional values and place management, cooperation with private, public and third sector, gaining competitive advantage through place (city, community, destination) management
8.05.2018
19.08.1968
+3725078842
keiu.kuresaar@gmail.com

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.01.2008–...   
Blueground OÜ - juhtimiskonsultant
01.01.2000–...   
vabakutseline konsultant
01.01.2005–31.12.2007   
Solidum AS - arendusjuht
01.01.1998–31.12.2000   
Eesti Energia AS Põhivõrk - assistent
 
 
Haridustee
2008–...   
Estonian Business School - doktorant
2006–2008   
Estonian Business School - sotsiaalteaduste magistrikraad (cum laude)
 
 
Lisainfo
Eesti Konsultantide Assotsiatsiooni ja Kutsekoja poolt akrediteeritud konsultant (kutsetunnistus nr 035639)
Eesti Konsultantide Assotsiatsiooni liige

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.11. Sotsiaalteadused; TÄPSUSTUS: Kohaturundus
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.11. Sotsiaalteadused; TÄPSUSTUS: Asukohaturundus, kohtade (linnade, regioonide) arendamine, juhtimine, asukohaturunduse institutsionaalne aspekt, institutsionaalsete väärtuste mõju kohaturundusele, kultuur, koostöö era-, avaliku- ja kolmanda sektori vahel, jätkusuutlikkuse ja konkurentsivõime tõstmine läbi kohaturunduse.
8.05.2018

Search publication

  • {{item.Name}}
 until 
Beginning
Fuzzy
Precise
  • Found 1 results
PublicationAuthorsYearEdition titleClassificationFileR&D institutions
Väikeettevõtte turundusKuresaar, Keiu2009Ettevõtja käsiraamat6.2.Estonian Business School (SA Estonian Business School)