See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
25.11.1955
7350113
maie.kitsing@hm.ee

Teenistuskäik

Töökohad ja ametid
01.07.2001–...   
Haridus- ja Teadusministeerium, nõunik, välishindamisosakond (1,00)
 
 
Haridustee
1998–2001   
Magister Artium (pedagoogika teadusmagister)
1976–1980   
Tartu Ülikool, majandusgeograafia
 
 
Loometöö
PISA 2006. Eesti tulemused. Tartu, 2008
PISA 2009 - Eesti õppetunnid. Tartu, 2011
Kaasautor: Isehindamine. Õppe- ja kasvatustegevuse analüüsimine ja hindamine. Tallinn, 2011

Kvalifikatsioon

 
 
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S270 Pedagoogika ja didaktika
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S270 Pedagoogika ja didaktika; TÄPSUSTUS: Koolijuhtimine, kooli mikrokliima

Publikatsioonid

Klass
Aasta
Publikatsioon
 
1.2.
2015
1.2.
2013
3.3.
2012
6.3.
2012
2.2.
2011
6.2.
2011
3.2.
2008
3.2.
2008
3.2.
2001
3.2.
1998
6.6.
0
16.04.2020
25.11.1955
7350113
maie.kitsing@hm.ee

Career

Institutions and positions
01.07.2001–...   
Ministry of Education and Research, advisor, External Evaluation Department (1,00)
 
 
Education
1998–2001   
Magister Artium in Pedagogy
1976–1980   
Tartu University, economic geography
 
 
Creative work
PISA 2006. Eesti tulemused. Tartu, 2008
PISA 2009 - Eesti õppetunnid. Tartu, 2011
Kaasautor: Isehindamine. Õppe- ja kasvatustegevuse analüüsimine ja hindamine. Tallinn, 2011

Qualifications

 
 
Fields of research
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS CLASSIFICATION: S270 Pedagogy and didactics
ETIS CLASSIFICATION: 2. Culture and Society; 2.10. Education; CERCS CLASSIFICATION: S270 Pedagogy and didactics ; SPECIFICATION: School leadership and school climate

Publications

Category
Year
Publication
 
1.2.
2015
1.2.
2013
3.3.
2012
6.3.
2012
2.2.
2011
6.2.
2011
3.2.
2008
3.2.
2008
3.2.
2001
3.2.
1998
6.6.
0
16.04.2020

Otsi publikatsiooni

  • {{item.Name}}
 kuni 
Algus
Hajus
Täpne
  • Leitud 15 kirjet
PublikatsioonAutoridAastaVäljaande pealkiriKlassifikaatorFailAsutused
Estonia: School Governance in Estonia - Turnaround from Order-Oriented to Inclusive and Evidence-Based GovernanceKitsing M., Kukemelk H.2020Educational Authorities and the Schools - Organisation and Impact in 20 States3.1.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, Pedagoogika osakond
The impact of professional capital on educational excellence and equality in EstoniaKitsing, Maie; Boyle, Alan; Kukemelk, Hasso; Mikk, Jaan2016Journal of Professional Capital and Community1.2.Haridus- ja Teadusministeerium;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond;
Tartu Ülikool
Kooli mikrokliima: õpetajate toetav käitumine ja õpilaste tulemuslikkusKitsing, M.; Täht, K.; Kukemelk, H.2015Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond;
Tartu Ülikool
PISA 2012 ja kooli mikrokliimaKitsing Maie2015Ülevaade haridussüsteemi välishindamisest3.2.Haridus- ja Teadusministeerium
PISA 2012: Väljakutsed Eesti põhihariduse arendamiseksKitsing, Maie2014Ülevaade haridussüsteemi välishindamisest3.2.Haridus- ja Teadusministeerium
Evaluation of Teachers and PISA 2009 Results in EstoniaKitsing, Maie; Ploom, Kristi;Kukemelk, Hasso2013British Journal of Education, Society & Behavioural Science1.2.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond;
Haridus- ja Teadusministeerium
Eesti PISA 2009 kontekstis: tugevused ja probleemid Programmi Eduko uuringutoetuse kasutamise lepingu aruanneMikk, Jaan; Kitsing, Maie; Must, Olev; Säälik, Ülle; Täht, Karin20123.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia osakond;
Haridus- ja Teadusministeerium
PISA 2009 Eesti kontekstis: tugevused ja probleemid. Mikk, Jaan; Kitsing, Maie; Must, Olev; Säälik, Ülle; Täht, Karin.2012Ülevaade haridussüsteemi välishindamisest6.3.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut;
Tartu Ülikool;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut;
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia osakond;
Haridus- ja Teadusministeerium
PISA 2009 - Eesti õppetunnidKitsing, Maie20112.2.Haridus- ja Teadusministeerium
Isehindamine - õppe- ja kasvatustegevuse analüüsimine ning hindamineEisenschmidt, E.; Aro, V.; Kitsing, M.; Punga, A.; Salumaa, T.; Tereping, M.; Tiisvelt, L.; Õun, T.20116.2.Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond, Eelkoolipedagoogika õppetool;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut, Õpetajahariduse osakond, Eelkoolipedagoogika õppetool;
Haridus- ja Teadusministeerium;
Tallinna Ülikool, Juhtimine ja tugistruktuur;
Tallinna Ülikool, Haapsalu Kolledz, Õpetajakoolituse osakond
PISA [Võrguteavik] : Eesti tulemused : Eesti 15-aastaste õpilaste teadmised ja oskused funktsionaalses lugemises, matemaatikas ja loodusteadustesPuksand, Helin; Lepmann, Tiit; Henno, Imbi; Kitsing, Maie20083.2.Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Matemaatika Instituut, Koolimatemaatika keskus;
Haridus- ja Teadusministeerium;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut
PISA ... : Eesti tulemused : Eesti 15-aastaste ©æpilaste teadmised ja oskused funktsionaalses lugemises, matemaatikas ja loodusteadustesPuksand, Helin; Lepmann, Tiit; Henno, Imbi; Kitsing, Maie20083.2.Tartu Ülikool, Matemaatika-informaatikateaduskond, Matemaatika Instituut, Koolimatemaatika keskus;
Haridus- ja Teadusministeerium;
Tallinna Ülikool, Kasvatusteaduste Instituut
Eesti kool isamaalisuse kasvatajanaKitsing, Maie2001Kasvatus ja aated3.2.Tartu Ülikool
Rahvuslikkus ? on see väärtus tänasele koolile ja õpilasele? Kitsing, M.1998Väärtuskasvatus.3.2.Tartu Ülikool
Mida võib õppida PISA uuringust?Kitsing, Maie; Mikk, Jaan06.6.Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut