Pilve Kängsepp
https://etis.ee/CV/Pilve_Kängsepp/estTeenistuskäik
Töökohad ja ametid
01.01.1982–...
Keeni Põhikooli klassiõpetaja
01.09.2005–31.08.2006
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, erakorraline lektor (0,50)
01.09.2004–31.08.2005
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut, kasvatusteaduste erakorraline lektor (0,25)
01.01.1979–31.12.1982
Keeni 8-kl Kooli direktori asetäitja õppe-kasvatustöö alal
01.01.1971–31.12.1979
Keeni 8-kl Kooli algklasside õpetaja
01.01.1969–31.12.1971
Restu 8-kl Kooli õpetaja
Haridustee
2004–2015
Tartu Ülikool Haridus-ja Sotsiaalteaduste doktoriõpe
1995–1998
Tallinna Pedagoogikaülikooli magistratuur
1972–1977
Tallinna Pedagoogiline Instituut
1957–1969
Valga I Keskkool
Kvalifikatsioon
Teadustöö põhisuunad
ETIS KLASSIFIKAATOR: 2. Ühiskonnateadused ja kultuur; 2.10. Kasvatusteadused; CERCS KLASSIFIKAATOR: S270 Pedagoogika ja didaktika; TÄPSUSTUS: Õpilaste iseseisva töö suunamine, õpioskuste kujundamine, funktsionaalse lugemisoskuse arendamine
Klass
Aasta
Publikatsioon
1.2.
2011
3.2.
2011
3.2.
2010
3.2.
2005
3.2.
2001
3.2.
1999
6.7.
1998
3.2.
1997
3.2.
1995
3.2.
1990
3.2.
1986
8.05.2018
- Leitud 13 kirjet
Publikatsioon | Autorid | Aasta | Väljaande pealkiri | Klassifikaator | Fail | Asutused | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Küsimuste kasutamine kui võimalus toetada õpilaste arusaamist loetust. | Kängsepp, P. | 2015 | Eesti pedagoogika ja kool LXI | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Using Questions to support Reading with Understanding among Estonian Students. | Kängsepp, Pilve. | 2015 | Improving Literacy Skills across Learning. CIDREE Yearbook 2015. | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Impact of asking support questions on grades 4 and 7 students reading comprehension | Kängsepp, P. | 2011 | Creative Education | 1.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Toetavate küsimuste mõju loetust arusaamisele | Kängsepp, P. | 2011 | Eesti Pedagoogika ja Kool LX Õpetajailt õpetajale | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Küsimuste mõju loetavast tekstist arusaamisele | Kängsepp, P. | 2010 | Eesti Pedagoogika ja Kool LIX Õpetajailt õpetajale | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Tekstist arusaamise olenevus õpiku teksti iseärasustest | Kängsepp, P. | 2005 | Eesti Pedagoogika ja Kool LVII | 3.2. | Tartu Ülikool | ||
Õpioskused ja nende tase töös õpikuga | Kängsepp, Pilve | 2001 | Eesti Pedagoogika ja Kool LV Õpetajailt õpetajale | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Klassikursuse kordaja õpioskused | Kängsepp, P. | 1999 | Haridus | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Klassikursuse kordajate õpioskuste tasemest töös õpikuga | Kängsepp, Pilve | 1998 | 6.7. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | |||
Õpiraskustega õpilaste õpioskuste tasemest. | Kängsepp, P. | 1997 | Esimesed kooliastmed uuenevas põhikoolis. | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Televisioon algklassi õpilase elus. | Kängsepp, P. | 1995 | Arenev isiksus muutuvas maailmas. | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Iseseisva töö oskuste areng 3-9kl. Matemaatikas, eesti keeles ja loodusõpetuses | Kängsepp, P. | 1990 | Kooliuuenduse didaktilisi probleeme. | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut | ||
Iseseisva töö oskused matemaatika, eesti keele loodusõpetuse töövihikuga 3. klassis ja nende oskuste tase 6. klassis | Kängsepp, P. | 1986 | Õpetuse tunnetuseesmärkide realiseerimisest. | 3.2. | Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut |