See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Patsiendi rahulolu hindamise roll haigla kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamisel erakorralise meditsiini osakonna näitel

Maris Filippov, magistrikraad, 2011, (juh) Eda Merisalu; Kaja Põlluste, Patsiendi rahulolu hindamise roll haigla kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamisel erakorralise meditsiini osakonna näitel, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Riigiteaduste instituut.
Maris Filippov
magistrikraad
Kaitstud
Ei
4.09.2006
22.12.2011
2011
Eesti
Patsiendi rahulolu hindamise roll haigla kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamisel erakorralise meditsiini osakonna näitel
The role of assessing patient satisfaction in developing quality management system in a hospital through the example of the department of emergency medicine
ETIS valdkondETIS alamvaldkondCERCS valdkond
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.13. RiigiteadusedS170 Poliitikateadused, administreerimine