Patsiendi rahulolu hindamise roll haigla kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamisel erakorralise meditsiini osakonna näitel
Maris Filippov, magistrikraad, 2011, (juh) Eda Merisalu; Kaja Põlluste, Patsiendi rahulolu hindamise roll haigla kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamisel erakorralise meditsiini osakonna näitel, Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Riigiteaduste instituut.
Maris Filippov
magistrikraad
Kaitstud
Ei
4.09.2006
22.12.2011
2011
Eesti
Patsiendi rahulolu hindamise roll haigla kvaliteedijuhtimissüsteemi arendamisel erakorralise meditsiini osakonna näitel
The role of assessing patient satisfaction in developing quality management system in a hospital through the example of the department of emergency medicine
ETIS valdkond | ETIS alamvaldkond | CERCS valdkond |
---|---|---|
2. Ühiskonnateadused ja kultuur | 2.13. Riigiteadused | S170 Poliitikateadused, administreerimine |