See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Context-based learning as a key facilitator in enhancing students' biology literacy

Helin Semilarski, doktorant, (juh) Anne Laius, Context-based learning as a key facilitator in enhancing students' biology literacy (Õpilaste bioloogia-alase kirjaoskuse kujundamine konteksti-põhises õpikeskkonnas), Tartu Ülikool, Loodus- ja täppisteaduste valdkond, ökoloogia ja maateaduste instituut.
Helin Semilarski
doktorikraad
Õpingud pooleli
Ei
29.08.2016
Inglise
Context-based learning as a key facilitator in enhancing students' biology literacy
Õpilaste bioloogia-alase kirjaoskuse kujundamine konteksti-põhises õpikeskkonnas
Context-based learning as a key facilitator in enhancing students' biology literacy
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika