How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot
Yuliia Petriv, magistrikraad, 2019, (juh) Regina Erlenheim, How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot (Kuidas disinida vestlusrobotit avaliku sektori tarbeks: uurimus LvivCityHelper vestlusroboti näitel), Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Tarkvarateaduse instituut.
Yuliia Petriv
magistrikraad
Kaitstud
Ei
24.08.2017
5.06.2019
2019
Inglise
How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot
Kuidas disinida vestlusrobotit avaliku sektori tarbeks: uurimus LvivCityHelper vestlusroboti näitel
How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot
ETIS klassifikaator | Alamvaldkond | CERCS klassifikaator |
---|---|---|
2. Ühiskonnateadused ja kultuur | 2.13. Riigiteadused | S170 Poliitikateadused, administreerimine |
4. Loodusteadused ja tehnika | 4.6. Arvutiteadused | P175 Informaatika, süsteemiteooria |