See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot

Yuliia Petriv, magistrikraad, 2019, (juh) Regina Erlenheim, How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot (Kuidas disinida vestlusrobotit avaliku sektori tarbeks: uurimus LvivCityHelper vestlusroboti näitel), Tallinna Tehnikaülikool, Infotehnoloogia teaduskond, Tarkvarateaduse instituut.
Yuliia Petriv
magistrikraad
Kaitstud
Ei
24.08.2017
5.06.2019
2019
Inglise
How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot
Kuidas disinida vestlusrobotit avaliku sektori tarbeks: uurimus LvivCityHelper vestlusroboti näitel
How to Design a Chatbot for a Public Sector: Case-Study of LvivCityHelper Bot
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.13. RiigiteadusedS170 Poliitikateadused, administreerimine
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP175 Informaatika, süsteemiteooria