See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Mess kui turunduskommunikatsiooni vorm - külastajate ja eksponentide peegeldus Maamessist aastatel 2001-2010

Terje Kask, magistrikraad, 2010, (juh) Tiiu Ohvril; Raivo Ruus, Mess kui turunduskommunikatsiooni vorm - külastajate ja eksponentide peegeldus Maamessist aastatel 2001-2010, Eesti Maaülikool, Majandus- ja sotsiaalinstituut.
magistrikraad
Kaitstud
Ei
1.09.2008
17.06.2010
2010
Eesti
Mess kui turunduskommunikatsiooni vorm - külastajate ja eksponentide peegeldus Maamessist aastatel 2001-2010
Fair as a Form of Marketing Communication — the Reflection of Visitors and Exhibitors of Maamess in 2001-2010
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaator
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.12. MajandusteadusS191 Turu-uuringud