See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

ENDAST VANEMALE SIHTRÜHMALE SUUNATUD PANGAREKLAAMIDE TAJUMINE VARATEISMELISTE POOLT

Hanni Niidas, magistrikraad (teaduskraad), 2007, (juh) Tiiu Ohvril, ENDAST VANEMALE SIHTRÜHMALE SUUNATUD PANGAREKLAAMIDE TAJUMINE VARATEISMELISTE POOLT, Eesti Maaülikool, Majandus- ja sotsiaalinstituut.
Hanni Niidas
magistrikraad (teaduskraad)
Kaitstud
Jah
17.09.2003
18.09.2006
2007
Eesti
ENDAST VANEMALE SIHTRÜHMALE SUUNATUD PANGAREKLAAMIDE TAJUMINE VARATEISMELISTE POOLT
ENDAST VANEMALE SIHTRÜHMALE SUUNATUD PANGAREKLAAMIDE TAJUMINE VARATEISMELISTE POOLT
THE WAY TWEENS PERCEIVE BANK ADVERTISEMENTS DIRECTED TOWARDS A TARGET GROUP OLDER THAN THEMSELVES