See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Sihtfinantseerimine (SF)" projekt SF0180178Bs08
SF0180178Bs08 "Erinevate interdistsiplinaarsuse dimensioonide mõju loodusteadusliku kirjaoskuse kujundamisel (1.01.2008−31.12.2012)", Priit Reiska, Tallinna Ülikool, Matemaatika ja Loodusteaduste Instituut.
SF0180178Bs08
Erinevate interdistsiplinaarsuse dimensioonide mõju loodusteadusliku kirjaoskuse kujundamisel
The Impact of Different Dimensions of Interdisciplinary Instruction on the Development of Students` Science Literacy
1.01.2008
31.12.2012
Teadus- ja arendusprojekt
Sihtfinantseerimine (SF)
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3. Haridusteadused100,0
PerioodSumma
01.01.2008−31.12.2008648 000,00 EEK (41 414,75 EUR)
01.01.2009−31.12.2009606 528,00 EEK (38 764,20 EUR)
01.01.2010−31.12.2010550 200,00 EEK (35 164,19 EUR)
01.01.2011−31.12.201135 160,00 EUR
01.01.2012−31.12.201233 090,00 EUR
183 593,14 EUR

Teema on alamteema ühisteemast: "Relevantse loodusteadusliku hariduse modelleerimine:probleemide põhise õpetamise-õppimise ja hindamise starteegiad ja mehhanismid multidimensionaalse loodusteadusliku kirjaoskuse saavutamiseks ". Projekti peamine eesmärk on välja arendada mudel loodusteaduste interdistsiplinaarseks õpetamiseks ja seda rahvusvahelises kontekstis evalveerida. Projektis määratletakse seosed loodusteaduslike ainete erinevate õpetusviiside ja õpilaste teadmiste ning suhtumise vahel. Sealjuures uuritakse interdistsiplinaarse õpetuse erinevate dimensioonide mõju. Projekti teine eesmärk on väja arendada concept mappingu meetodi uus generatsioon ja kontrollida selle meetodi valiiduse ulatust teadmiste kindlaksmääramisel. Uuringu tulemusel loodud mudelit kasutatakse loodusainete õpetuse evalveerimiseks ja selle kvaliteedi parandamiseks. Samuti kasutatakse tulemusi loodusainete õpetamisega seotud hariduspoliitika väljatöötamisel Eestis.
This is the sub theme of the joint theme "Relevant science education for a knowledge-based society – modelling multidimentional science literacy for worldwide acceptance." The main purpose of the planned project is to develop a model of the interdisciplinary science teaching approach (MISTA) and to evaluate this model in an international context. This necessitates the acquisition of more knowledge about the relationship between curriculum organisation (especially interdisciplinary science instruction) and students’ attitudes and knowledge towards science education, including determining the nature of any differences in knowledge and knowledge structures. The methodological approach to this study is to develop a new generation of a concept map methods and to assess the range of validity of such methods for measuring the knowledge and its structure. The results of this study would be also useful for formulating education policy in Estonia.