Teacher Knowledge Survey küsimustik keskendub õpetaja teadmiste hindamisele ja seda kasutatakse suuremas rahvusvahelises uuringus, mis keskendub haridusuuenduse rakendumise väljaselgitamisele erinevates OECD riikides. Uuringu raames otsitakse vastuseid järgmistele uurimisküsimustele:
1) Millised on õpetajate pedagoogilised teadmised?
2) Kuivõrd on õpetajate teadmistesse integreeritud kaasaegsete teadusuuringute tulemused?
3) Kuivõrd vastavad õpetaja teadmised ootustele õppida ja õpetada 21. sajandi oskusi?
Leides vastused nendele küsimustele, saame otsustada, kas ja kus on vaja midagi õpetajahariduses muuta (nt teadmiste lünkade identifitseerimine). Uurimuses osalevad õpetajad, õpetajakoolituse üliõpilased ja õpetajakoolituse õppejõud.