See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt LSHHI15179
LSHHI15179 "OECD Õpetaja Teadmiste Küsimustik" (18.11.2015−28.12.2015); Vastutav täitja: Äli Leijen; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut (partner); Finantseerija: Haridus- ja Teadusministeerium; Eraldatud summa: 2 922 EUR.
LSHHI15179
OECD Õpetaja Teadmiste Küsimustik
OECD Teacher Knowledge Survey
18.11.2015
28.12.2015
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
riigisisene TA ettevõtlusleping
ETIS valdkondETIS alamvaldkondCERCS valdkondFrascati Manuali valdkondProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS272 Õpetajakoolitus5.3 Haridusteadused100,0
PerioodFinantseerija poolt eraldatud summa
18.11.2015−28.12.20152 922,00 EUR
2 922,00 EUR

Teacher Knowledge Survey küsimustik keskendub õpetaja teadmiste hindamisele ja seda kasutatakse suuremas rahvusvahelises uuringus, mis keskendub haridusuuenduse rakendumise väljaselgitamisele erinevates OECD riikides. Uuringu raames otsitakse vastuseid järgmistele uurimisküsimustele: 1) Millised on õpetajate pedagoogilised teadmised? 2) Kuivõrd on õpetajate teadmistesse integreeritud kaasaegsete teadusuuringute tulemused? 3) Kuivõrd vastavad õpetaja teadmised ootustele õppida ja õpetada 21. sajandi oskusi? Leides vastused nendele küsimustele, saame otsustada, kas ja kus on vaja midagi õpetajahariduses muuta (nt teadmiste lünkade identifitseerimine). Uurimuses osalevad õpetajad, õpetajakoolituse üliõpilased ja õpetajakoolituse õppejõud.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0