See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt LSOPH09132
LSOPH09132 "Autojuhtide riskiv liikluskäitumine: psühholoogilise sekkumise kaugmõju sõltuvalt sotsio-demograafilistest, bioloogilistest ja isiksuslikest teguritest" (30.09.2009−15.09.2011); Vastutav täitja: Jaanus Harro; Tartu Ülikool (partner), Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituut (partner); Finantseerija: Maanteeamet; Eraldatud summa: 28 760 EUR.
LSOPH09132
Autojuhtide riskiv liikluskäitumine: psühholoogilise sekkumise kaugmõju sõltuvalt sotsio-demograafilistest, bioloogilistest ja isiksuslikest teguritest
Risk-taking in driving: long-term influence of psychological intervention depending on socio-demographic, biological and personality factors
Autojuhtide riskiv liikluskäitumine: psühholoogilise sekkumise kaugmõju sõltuvalt sotsio-demograafilistest, bioloogilistest ja isiksuslikest teguritest
30.09.2009
15.09.2011
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.8. PsühholoogiaS263 Sotsiaalpsühholoogia5.1 Psühholoogia ja tunnetusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tartu Ülikoolpartner30.09.2009−15.09.2011
Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Psühholoogia instituutpartner30.09.2009−15.09.2011
PerioodSumma
30.09.2009−15.09.2011450 000,00 EEK (28 760,24 EUR)
28 760,24 EUR

Projekti peamised eesmärgid on psühholoogilise sekkumise (loeng „Impulsiivne käitumine liikluses“, tagasiside psühhomeetriliste testide ja v-MAO aktiivsuse kohta) kaugmõju väljaselgitamine: a) sõltuvalt sotsiaal-demograafilistest, bioloogilistest ja isiksuslikest teguritest; b) sõidukijuhtide riskikäitumise küsimustikes raporteeritud riskide kaudu; c) tegeliku liikluskäitumise põhjal (liikluskäitumist kajastavate andmebaaside alusel); d) seoses liiklusohutuskampaaniate tajumisega; e) sõltuvalt riskikalduvuse bioloogiliste markeritest (v-MAO aktiivsus, 5-HTTLPR, MAOA-VNTR, NOS1 ex1f-VNTR polümorfismid ja võimalikud uued markerid).
The aims of the project are to assess the long-term efficacy of intervention during studies at traffic school by means of measuring self-assessed risks and actual traffic behaviour, considering socio-demographic, biological and personality factors.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0