See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TRU16174
TRU16174 "Õpikäsituse profiil (1.09.2016−31.12.2016)", Kirsti Rumma, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TRU16174
Õpikäsituse profiil
The profile of the approach to teaching and learning
Õpikäsituse profiil
1.09.2016
31.12.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
Lühiajaliste haridusuuringute konkurss
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.11. SotsiaalteadusedS210 Sotsioloogia 5.4. Teised sotsiaalteadused (sotsiaal- ja kultuurantropoloogia, etnoloogia, demograafia, inim-, majandus- ja sotsiaalgeograafia, munitsipaal- ja regionaalplaneering, haldusjuhtimine, õigusteadus, lingvistika, politoloogia, sotsioloogia jne.100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator01.09.2016−31.12.2016
AsutusRiikTüüp
Haridus- ja Teadusministeerium Eesti Vabariikministeerium
PerioodSumma
01.09.2016−31.12.20165 046,00 EUR
5 046,00 EUR

Õpikäsitust kirjeldava andmebaasi moodustamine kasutades 32 kooli andmeid, andmete teisene analüüs, koolidele profiilide koostamine ja tulemuste koolidega läbiarutamine. Eesmärgiks on viia läbi kogutud andmete teisene analüüs lisades küsitluse teel kogutud andmestikule Haridussilma andmebaasides olevad andmed vastavate koolide riigieksamite tulemuste ja lõpetajate edukuse kohta kõrgharidusõppes jätkamisel.
Developing the extended database based on the study of teachers and pupils from 32 different schools for describing the approach of teaching and learning, secondary data analysis, generating schools' profiles, and discussing the results with school’s representatives. The aim is to carry out a secondary data analysis based on the extended database. The extended database includes previously collected data (teachers’ and students’ questionnaire study) that is connected with a new data (school’s average scores of the national exams, as well as their alumni’ success in entering to higher level education
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0