See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt SSHHI15155
SSHHI15155 "Muutunud õpikäsituse rakendumine erinevate hindamissüsteemide seire kaudu, sh õppimist toetava (kujundava) hindamise kasutamise osas" (27.10.2015−31.10.2016); Vastutav täitja: Maria Jürimäe; Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut (partner), Tartu Ülikool, Sotsiaalteaduste valdkond, haridusteaduste instituut (partner); Finantseerija: Haridus- ja Teadusministeerium; Eraldatud summa: 25 000 EUR.
SSHHI15155
Muutunud õpikäsituse rakendumine erinevate hindamissüsteemide seire kaudu, sh õppimist toetava (kujundava) hindamise kasutamise osas
Implementing new approach of teaching and learning by monitoring different assessment (for learning) systems
27.10.2015
31.10.2016
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
riigisisene TA toetus
ETIS valdkondETIS alamvaldkondCERCS valdkondFrascati Manuali valdkondProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3 Haridusteadused100,0
PerioodSumma
27.10.2015−31.10.201625 000,00 EUR
25 000,00 EUR

Projekti käigus kogutakse andmeid viie erineva OECD riigi hindamissüsteemi kohta, sh kujundava (õppimist toetava) hindamise kohta erinevates haridusastmetes (sh gümnaasiumiharidus). Vaadeldakse nii riiklikke alusdokumente (õppekavad, hindamise-alased regulatsioonid) kui ka tugimaterjale. Dokumendianalüüsile lisaks kogutakse andmeid ka vastavate riikide hindamissüsteemi kasutajatelt (õpetajad, õpilased, lapsevanemad, haridusametnikud), kasutades nii veebimaterjale kui ka e-intervjuud (meili või Skype teel). Info koondamise ja analüüsi põhjal tehakse ettepanekuid Eesti hindamissüsteemi edasiarendamiseks, tugimaterjalide loomiseks, pedagoogide esma- ja täiendkoolituseks ning lastevanemate teavitamiseks.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring40,0
Katse- ja arendustöö60,0