See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TF1417
TF1417 (TLÜ uuringufondi nõukogu 10. mai 2017. aasta koosoleku otsus nr 7.1-17/2) "Interdistsiplinaarne vaade sisuturunduse problemaatikale (1.06.2017−31.05.2019)", Barbi Pilvre, Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut.
TLÜ uuringufondi nõukogu 10. mai 2017. aasta koosoleku otsus nr 7.1-17/2
TF1417
Interdistsiplinaarne vaade sisuturunduse problemaatikale
An interdisciplinary view to challenge of content marketing
Interdistsiplinaarne vaade sisuturunduse problemaatikale
1.06.2017
31.05.2019
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.14. Kommunikatsiooni- ja infoteadusedS265 Meedia ja kommunikatsiooniteadused5.8 Meedia ja kommunikatsioon70,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.7. ÕigusteadusS122 Meediaõigus 5.5 Õigusteadus20,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.13. RiigiteadusedS170 Poliitikateadused, administreerimine 5.9 Teised sotsiaalteadused10,0
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.06.2017−31.05.20185 000,00 EUR
5 000,00 EUR
TLÜ uuringufond

Sisuturundus on meediakommunikatsiooni valdkonna suhteliselt uus nähtus, millel on puude ühtaegu nii ajakirjanduslike ja suhtekorralduslike tekstide loome, reklaami, meediamajanduse ja –regulatsioonide ja auditooriumi vastuvõtu problemaatikaga. Käesolev teema on tõstatunud päevakorda, kuna meedia toimemehhanismid on suures muutuses nii Eestis kui mujal maailmas. Ajakirjandusväljaannete, tarbijate ja reklaamiandjate huvid on kaotamas ühisosa ning vajavad mitmes vaates uusi lahendusi. Uurimisvaldkonna perspektiive kinnitab Jyvaskylä Ülikooliga koostöös läbiviidud pilootprojekt „Transparency of New Forms of Media Advertising Online. Sellega seoses näeme vajadust ja võimalust rahvusvahelise teadlaste koostöö võrgustiku arendamiseks ja teadusartiklite (1.1.; 1.2.) publitseerimiseks. Meie uurimisgrupi järgneva 2 aasta peamine eesmärk on valdkondliku uurimisvõrgustiku moodustamine Balti- ja Põhjamaades ning partnerriikides rakendatud praktikate tundmaõppimine. Loodav koostöövõrgustik annab võimaluse koguda lokaalset infot erinevate sihtriikide praktikate kohta ning viia sellel põhjal läbi võrdlevaid uuringuid. Võrgustikku on plaan kaasata ülikoole kõikidest Balti- ja Põhjamaadest, sh. Soomest Jyvaskylä Ülikool, Islandilt Islandi Ülikool, Rootsist Lundi Ülikool, Taanist Aarhusi Ülikool, Norrast Bergeni Ülikool. Lätist ja Leedust vastavalt MEDIT partnerülikoolid Baltic Centre for Media Excellence ja Vilniuse Ülikooli kommunikatsiooni osakond. Projekt taotleb laia, interdistsiplinaarset vaadet, sh. nii meedia järelevalve, meediakanali, sisulooja (ajakirjanik, suhtekorraldaja, reklaamiagentuur), tellija ja auditooriumi (sõnumi vastuvõtja) perspektiivist. Valdkonna problemaatika tervikpildi täpsustamine võimaldab valida järgnevaks perioodika perspektiivseim fokuseeritud uurimissuund. Projekt annab oma panuse Euroopa (globaalse) kommunikatsiooniruumi mõistete ja turuosaliste vastutustundliku praktika printsiipide riikideüleseks ühtlustamiseks ja avab võimalusi jätkutegevuste rahastusallikate leidmisel.
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0