See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TF3617
TF3617 (TLÜ uuringufondi nõukogu 27.11.2017 otsus nr 7.1-17/7) "Kooli kui digitaalselt pädeva õppiva organisatsiooni arendamine (1.01.2018−31.10.2018)", Eka Jeladze, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut.
TLÜ uuringufondi nõukogu 27.11.2017 otsus nr 7.1-17/7
TF3617
Kooli kui digitaalselt pädeva õppiva organisatsiooni arendamine
Developing Schools as Digitally Competent Learning Organizations
Developing Schools as Digitally Competent Learning Organizations
1.01.2018
31.10.2018
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolide arengufondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused50,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.6. ArvutiteadusedP170 Arvutiteadus, arvutusmeetodid, süsteemid, juhtimine (automaatjuhtimisteooria)1.2 Arvutiteadus ja informaatika50,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituutkoordinaator01.01.2018−31.10.2018
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.01.2018−31.10.20182 000,00 EUR
2 000,00 EUR

Tehnoloogia muudab koolide õpikeskkonda ning nende muutuste toimetulekuks on vaja kooli kogukonnal kohanduda muutustega. Innovatsiooniga kaasnevad muutused koolis tuleb luua ka organisatsiooni tasandil. Projekti eesmärk on selliste muutuste kujundamine läbi osalusuuringu Gruusia koolides, mis seondub Eka Jeladze doktoritööga. Projektiga luuakse Eesti kogemusi üle kandes Gruusiale sobiv koolitusprogramm, mille osaks on LePlanneri tarkvara gruusa keelde lokaliseerimine innovaatiliste digitaalsete õpistsenaariumite jagamiskeskkonanna, innovaatilist muutunud õpikäsitust tutvustavate digitaalsete õppematerjalide ja videote gruusia keelde tõlkimine ja kohandamine ning katsetamine, ja eksperimendi tulemuste põhjal teadusartikli kirjutamine.
Technology shapes new learning and teaching environment in schools. New competences are required from the school community to adjust to the changes. Policy makers and researchers claim that genuine change in education happens on organizational level. In that regard, it becomes crucial to understand how schools organize themselves to meet new requirement that technology brings. With the proposed project we aim to understand the change process of the schools towards digitally enhanced learning environments, how they construct and manage their own learning as an organization. This project aims to develop an intervention study for Georgian schools that complements ongoing doctoral research. Doctoral research aims to explore how the schools transform to digitally enhanced learning environment. We believe that findings of the research can support better implementation of digital learning on a school level. Expected outcomes - Training course for the schools that can be used in the future also - Digital material how to develop and implement schools’ digital plan (In Georgian language) - Pilot testing of the course and supporting material - Case study of the participating schools to be presented in the annual Georgian Educational Technology Conference for the dissemination of good practices of schools leading change processes in the digital era - LePlanner (TLU developed) tool to be localized in Georgian language - Paper on the organizational learning from Georgian schools
KirjeldusProtsent
Alusuuring100,0