Käesolev projekt laiendab 2014 aasta alguses alustatud õpikogukondade tööd 9 koolis veel 3 kooli. Projektide eesmärgiks on õpikogukondade meetodil pakkuda õpetajate meeskondadele pikemaajalist, et arendada nende eneseanalüüsioskust, jälgida muutusi nende igapäevatöös ja anda tehtava kohta tagasisidet kompetentsetelt ekspertidelt. Töö õpikogukondadega on vajalik, et tõhustada riikliku õppekava rakendamist läbi õpetajate omavahelise koostöö, aineülese vaate ja lõimimisalase tegevuse parandamise ning muutuste juurutamise koolides. Järk-järgult õpikogukondi luues, nendega koos töötades, õpikogukonnas osalemise kogemusega õpetajaid ja uusi koole kaasates on võimalik oluliselt parandada läbivate teemade, lõimingu, õppimist toetava hindamise kui teiste üldhariduskoolide õppekava printsiipide rakendamist Eesti koolides. Projekt arendab edasi tööd e-kursusega, mille abil on võimalik õpetajatel arendada oma teadmisi õppimist toetava hindamise ja läbivate teemade käsitlemisel.