See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt SSHHI14123
SSHHI14123 "Õpikogukondade laiendamine ja e-õppevahendite loomine riikliku õppekava rakendamiseks koolides" (1.07.2014−31.12.2014); Vastutav täitja: Margus Tõnissaar; Tartu Ülikool (partner), Tartu Ülikool, Sotsiaal- ja haridusteaduskond, Haridusteaduste instituut (partner); Finantseerija: Haridus- ja Teadusministeerium; Eraldatud summa: 26 000 EUR.
SSHHI14123
Õpikogukondade laiendamine ja e-õppevahendite loomine riikliku õppekava rakendamiseks koolides
Augmentation of the number of teachers' learning communities and development of e-learning materials for implementation of curriculum of general education
1.07.2014
31.12.2014
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS valdkondETIS alamvaldkondCERCS valdkondFrascati Manuali valdkondProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS270 Pedagoogika ja didaktika5.3 Haridusteadused100,0
PerioodSumma
01.07.2014−31.12.201426 000,00 EUR
26 000,00 EUR

Käesolev projekt laiendab 2014 aasta alguses alustatud õpikogukondade tööd 9 koolis veel 3 kooli. Projektide eesmärgiks on õpikogukondade meetodil pakkuda õpetajate meeskondadele pikemaajalist, et arendada nende eneseanalüüsioskust, jälgida muutusi nende igapäevatöös ja anda tehtava kohta tagasisidet kompetentsetelt ekspertidelt. Töö õpikogukondadega on vajalik, et tõhustada riikliku õppekava rakendamist läbi õpetajate omavahelise koostöö, aineülese vaate ja lõimimisalase tegevuse parandamise ning muutuste juurutamise koolides. Järk-järgult õpikogukondi luues, nendega koos töötades, õpikogukonnas osalemise kogemusega õpetajaid ja uusi koole kaasates on võimalik oluliselt parandada läbivate teemade, lõimingu, õppimist toetava hindamise kui teiste üldhariduskoolide õppekava printsiipide rakendamist Eesti koolides. Projekt arendab edasi tööd e-kursusega, mille abil on võimalik õpetajatel arendada oma teadmisi õppimist toetava hindamise ja läbivate teemade käsitlemisel.
KirjeldusProtsent
Katse- ja arendustöö100,0