See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Ülikoolide arengufondid" projekt TF4419
TF4419 (Otsustatud rahastada uuringufondi nõukogu koosoleku 03.02.2020 otsusega nr 7.1-17/1 ) "Personaliseeritud õpitehnoloogia uurimissuuna väljaarendamine Tallinna Ülikoolis (1.01.2020−31.12.2021)", Kairit Tammets, Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut.
Otsustatud rahastada uuringufondi nõukogu koosoleku 03.02.2020 otsusega nr 7.1-17/1
TF4419
Personaliseeritud õpitehnoloogia uurimissuuna väljaarendamine Tallinna Ülikoolis
Development of the research direction of personalised learning technologies at the Tallinn University
Personaliseeritud õpitehnoloogia uurimissuuna väljaarendamine Tallinna Ülikoolis
1.01.2020
31.12.2021
Teadus- ja arendusprojekt
Ülikoolide arengufondid
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.7. Info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaT180 Telekommunikatsioonitehnoloogia 2.2 Elektrotehnika, elektroonika, infotehnika70,0
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS281 Arvuti õpiprogrammide kasutamise metoodika ja pedagoogika 5.3. Haridusteadused30,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituutkoordinaator01.01.2020−31.12.2021
AsutusRiikTüüp
Tallinna ÜlikoolEesti Vabariikülikool
PerioodSumma
01.01.2020−31.12.202116 600,00 EUR
16 600,00 EUR

Personaliseeritud õppimise valdkond on praegu oluliste muutuste faasis. Esiteks, kui varasemad süsteemid keskendusid kitsastele modelleeritud õppevaldkondadele, on hiljutised arengud üha enam pannud teadusuuringute päevakorda masinõppel või tehislikel närvivõrkudel põhinevad andmepõhised tehnikad, mis nõuavad hulgaliselt digitaalseid õpijälgi. Teiseks otsitakse uurimistöös nüüd võimalusi, kuidas integreerida personaliseerimine avatumatesse ja õppijatele suunatud õpistsenaariumidesse. Lõpuks on trend võtta õpetaja toetamine fookusesse ja pakkuda õpetajale juhiseid ja tuge, kuidas anda õppijatele personaliseeritumat tagasisidet. Projekti eesmärk on toetada teadmiste kujundamist personaliseeritud õpitehnoloogiate valdkonnas. Meie eesmärk on kasutada vahendeid järeldoktori ametikoha loomiseks, doktoriõppe uurimisplaani kavandamiseks ja tarkvaraarendusse investeerimiseks. Järeldoktori ametikoht kuulutatakse välja kaheks aastaks eesmärgiga leida täiendavat rahastust uurimisrühma käivitamiseks. Lõppeesmärk on koondada erinevad praegused uuringud kokku ja avaldada vähemalt üks suure mõjuga väljaanne personaliseeritud õppe rakendamisest Eesti koolides.
The field of personalized learning is now in a phase of significant change. First, while earlier systems focused on narrow and meticulously modeled learning domains, recent developments have increasingly put data-driven techniques based on machine learning or artificial neural networks on the research agenda which require masses of learning traces. Secondly, research is now looking for ways to integrate personalization into more open-ended and learner-directed learning scenarios. Finally, a trend is to take the teacher into the loop and provide system guidance for the teacher to provide more personalized feedback to students. Aim of this project is to support the development of the expertise in the field of personalized learning technologies. We aim to use the funds to employ a post-doctoral researcher, design the PhD research and invest to the software development. Post-doctoral researcher is employed for 2 years with the main aim to work on project proposals to get additional funding for creating research group. The final aim is to draw the disparate current research together and publish at least one programmatic and high impact publication on the application of personalized learning in Estonian schools.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0