See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Välisriiklik kolmas sektor" projekt VA21001
VA21001 "Elektrisõidukite laadimistaristu Kataris: Laadija arendamine, energiavõrku integreerimine ja hinnastamine (1.01.2021−5.01.2023)", Dmitri Vinnikov, Tallinna Tehnikaülikool, Inseneriteaduskond, Elektroenergeetika ja mehhatroonika instituut.
VA21001
Elektrisõidukite laadimistaristu Kataris: Laadija arendamine, energiavõrku integreerimine ja hinnastamine
Electric Vehicle Charging Infrastructure in Qatar: Charger Design, Grid Integration, and Cost Quantification
1.01.2021
5.01.2023
Teadus- ja arendusprojekt
Välisriiklik kolmas sektor
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
4. Loodusteadused ja tehnika4.8. Elektrotehnika ja elektroonikaT190 Elektrotehnika 2.2 Elektrotehnika, elektroonika, infotehnika70,0
4. Loodusteadused ja tehnika4.17. Energeetikaalased uuringudT140 Energeetika 2.2 Elektrotehnika, elektroonika, infotehnika30,0
AsutusRiikTüüp
Qatar National Research Fund
PerioodSumma
01.01.2021−05.01.2023116 694,35 EUR
116 694,35 EUR

Antud projekti eesmärgiks on konkureeriva hinnaga, töökindla ning Katari rasketesse klimaatilistesse tingimustesse sobiva elektrisõidukite kiirlaadija põhimõttelise lahenduse väljatöötamine ning katsetamine. Lisaks sellele uuritakse massilise elektrisõidukite laadimise mõju Katari elektrivõrgule koos optimaalsete elektrisõidukite laadimisstrateegiate loomisega. Kõige muu kõrval analüüsitakse ka elektrisõidukite akude vananemist ja nende elutsüklit Katari kliima ja sõidutingimuste korral. Selle info põhjal töötatakse välja ning kontrollitakse katseliselt järgi täpsed akude haldamise tehnoloogiad.
This project aims at the design and demonstration of the cost-competitive and highly reliable fast charger concepttechnology for electrical vehicles (EV) which will meet the requirements of the harsh climate conditions of Qatar. Also, the impact of large-scale EV integration on the power grid of Qatar will be accessed and the optimal EV charging strategies will be proposed. Moreover, the battery aging and lifetime under Qatar driving and climate conditions will be analyzed and the accurate battery management techniques will be developed and tested.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0
AsutusRollRiikTüüpKommentaar
Qatar National Research Fund