See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus
"Muu" projekt TRU20084A
TRU20084A "Eesti täiskasvanute koolitajate kompetentside avaldumine digikeskkonnas toimuvatel koolitustel ja nende koolitusvajadus (12.06.2020−18.12.2020)", Katrin Karu, Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituut.
TRU20084A
Eesti täiskasvanute koolitajate kompetentside avaldumine digikeskkonnas toimuvatel koolitustel ja nende koolitusvajadus
Competencies and training needs of Estonian adult educators in training taking place in the digital environment.
Eesti täiskasvanute koolitajate kompetentside avaldumine digikeskkonnas toimuvatel koolitustel ja nende koolitusvajadus
12.06.2020
18.12.2020
Teadus- ja arendusprojekt
Muu
ETIS klassifikaatorAlamvaldkondCERCS klassifikaatorFrascati Manual’i klassifikaatorProtsent
2. Ühiskonnateadused ja kultuur2.10. KasvatusteadusedS280 Täiskasvanuharidus, elukestev õpe5.3. Haridusteadused100,0
AsutusRollPeriood
Tallinna Ülikool, Haridusteaduste instituutkoordinaator12.06.2020−30.11.2020
AsutusRiikTüüp
Sihtasutus Kutsekoda
PerioodSumma
12.06.2020−30.11.20208 250,00 EUR
8 250,00 EUR
9 900,00 EUR
tellimustöö, Sihtasutus Kutsekoda

Uuring tulemusena on (1) välja selgitatud Eesti täiskasvanute koolitajate kompetentsid ja tegevusnäitajate avaldumine koolituste läbiviimisel digikeskkonnas; (2) loodud terviklik ettekujutus koolitajate koolitusvajadusest, lähtudes riiklikust täiskasvanute koolitaja kutsestandardis tase 6 kompetentsidest ja digipädevusmudelist DigCompEdu ning (3) välja selgitatud koolitusasutuse pidajate ja koolitajate teadlikkus ning ootused EPALEle kui professionaalse arengu keskkonnale.
The results fo the study include: 1. the competences of Estonian adult educators and performance indicators in conducting trainings in a digital environment have been identified; 2. a comprehensive understanding of the adult educators training needs based on the national qualification standard and DigCompEdu digital competence model; 3. awareness and expectations of training institutions and trainers for EPALE as a professional development environment.
KirjeldusProtsent
Rakendusuuring100,0