Projekti raames korraldatakse sooteadliku õppe teemapäevad ning eksperdid toetavad neljas üldhariduskoolis ühe õppeaasta vältel õpetajatest moodustatud õpikogukondade ja õpilasesinduste tegevust sooaspektide märkamisel ja sooteadliku õppe edendamisel tervikliku kooliarenduse ja õppekava rakendamise osana.
Projekti üldeesmärk: Tõsta kooli keskkonna ja tegevuste analüüsimise ning heade praktikate koondamise ja levitamise kaudu Eesti üldhariduskoolide koolimeeskondade (sh inimeseõpetuse õpetajad ja karjäärikoordinaatorid) ja õpilasesinduste teadlikkust sooaspektidest ja soolise võrdõiguslikkuse temaatikast hariduses ning tekitada neis huvi edasiseks tegelemiseks teemaga;
anda TÜ haridusuuringute ja õppekavaarenduse keskuse ekspertide toel nelja kooli töötajatele ja õpilastele võimalus õppida ühe õppeaasta jooksul märkama ja teadvustama soorolle ning soolise ebavõrdsuse ja stereotüüpide avaldumisvorme, leida praktilisi lahendusi kõigi õpilaste võrdseks kaasamiseks ja soolise võrdõiguslikkuse edendamiseks erinevatel koolielu tasanditel juhtimisest, planeerimisest, õppe- ja kasvatustööst kuni koolivälise tegevuse ja õpilasesinduste tööni.