See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Intrinsic and Extrinsic Patriotism in School: Teaching History After Estonia’s Critical Juncture

Kello, Katrin; Wagner, Wolfgang (2014). Intrinsic and Extrinsic Patriotism in School: Teaching History After Estonia’s Critical Juncture. International Journal of Intercultural Relations, 43, 48−59. DOI: 10.1016/j.ijintrel.2014.08.016.
artikkel ajakirjas
Kello, Katrin; Wagner, Wolfgang
  • Inglise
International Journal of Intercultural Relations
0147-1767
43
2014
4859
Ilmunud
1.1. Teadusartiklid, mis on kajastatud Web of Science andmebaasides Science Citation Index Expanded, Social Sciences Citation Index, Arts & Humanities Citation Index, Emerging Sources Citation Index ja/või andmebaasis Scopus (v.a. kogumikud)
Ei
SCOPUS

Viited terviktekstile

doi.org/10.1016/j.ijintrel.2014.08.016