See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

History Teaching as ‘Propaganda’? Teachers’ Communication Styles in Post-Transition Societies

Kello, Katrin; Wagner, Wolfgang (2017). History Teaching as ‘Propaganda’? Teachers’ Communication Styles in Post-Transition Societies. In: C. Psaltis; M. Carretero; S. Cehajic-Clancy (Ed.). History Teaching and Conflict Transformation: Social Psychological Theories, History Teaching and Reconciliation (201−229). Palgrave Macmillan. DOI: 10.1007/978-3-319-54681-0_8.
artikkel / peatükk kogumikus
Kello, Katrin; Wagner, Wolfgang
  • Inglise
History Teaching and Conflict Transformation: Social Psychological Theories, History Teaching and Reconciliation
C. Psaltis; M. Carretero; S. Cehajic-Clancy
Palgrave Macmillan
2017
201229
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Jah
hybrid
Attribution (CC BY)

Viited terviktekstile

doi.org/10.1007/978-3-319-54681-0_8