10. ja 11. klassi õpilaste bioloogia-alase kirjaoskuse kognitiivsete komponentide hindamine
Post, Aveliis; Semilarski, Helin; Laius, Anne (2017). 10. ja 11. klassi õpilaste bioloogia-alase kirjaoskuse kognitiivsete komponentide hindamine. Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education, 5 (1), 206−238. DOI: 10.12697/eha.2017.5.1.07.
artikkel ajakirjas
Post, Aveliis; Semilarski, Helin; Laius, Anne
- Eesti
Assessing the biological literacy cognitive components of 10th and 11th grade students
Eesti Haridusteaduste Ajakiri = Estonian Journal of Education
2346-562X
5
1
2017
206–238
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Jah
kuldne
Autorile viitamine – Mitteäriline eesmärk – Tuletatud teoste keeld (CC BY-NC-ND)
Viited terviktekstile
Seotud asutused
Lisainfo
https://doi.org/10.12697/issn2346-562x