See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

FACTORS INFLUENCING UNIVERSITY STUDENTS’ AND LECTURERS’ COPING IN FORCED REMOTE LEARNING CONDITIONS

Poom-Valickis, K.; Rumma, K.; Aus, K.; Väljataga, T. (2021). FACTORS INFLUENCING UNIVERSITY STUDENTS’ AND LECTURERS’ COPING IN FORCED REMOTE LEARNING CONDITIONS. INTED2021 Proceedings: 5th International Technology, Education and Development Conference Online Conference. 8-9 March, 2021. IATED, 7341−7348. (INTED2021 Proceedings; 1). DOI: 10.21125/inted.2021.1467.
publitseeritud konverentsiettekanne
Poom-Valickis, K.; Rumma, K.; Aus, K.; Väljataga, T.
  • Inglise
INTED2021 Proceedings
5th International Technology, Education and Development Conference Online Conference. 8-9 March, 2021
2340-1079
978-84-09-27666-0
INTED2021 Proceedings
1
2021
73417348
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Jah
roheline
Autorile viitamine (CC BY)

Viited terviktekstile

doi.org/10.21125/inted.2021.1467

Lisainfo

https://bibliotecadigital.ipb.pt/bitstream/10198/23522/1/Paper_INTED2021_2061.pdf