See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

A Real-Life School Study of Confirmation Bias and Polarisation in Information Behaviour

Kopeinik, Simone; Lex, Elisabeth; Kowald, Dominik; Albert, Dietrich; Seitlinger, Paul (2019). A Real-Life School Study of Confirmation Bias and Polarisation in Information Behaviour. In: Transforming Learning with Meaningful Technologies (409−422). Springer. (Lecture Notes in Computer Science). DOI: 10.1007/978-3-030-29736-7_31.
artikkel / peatükk kogumikus
Kopeinik, Simone; Lex, Elisabeth; Kowald, Dominik; Albert, Dietrich; Seitlinger, Paul
  • Inglise
Transforming Learning with Meaningful Technologies
0302-9743
978-3-030-29735-0
11722
Lecture Notes in Computer Science
2019
409422
Ilmunud
3.1. Artiklid/peatükid lisas loetletud kirjastuste välja antud kogumikes (kaasa arvatud Web of Science Book Citation Index, Web of Science Conference Proceedings Citation Index, Scopus refereeritud kogumikud)
Ei

Viited terviktekstile

doi.org/10.1007/978-3-030-29736-7_31

Lisainfo