See veebileht kasutab küpsiseid kasutaja sessiooni andmete hoidmiseks. Veebilehe kasutamisega nõustute ETISe kasutustingimustega. Loe rohkem
Olen nõus

Benefits and Barriers of a Social Marketing Campaign Based on the Example of the Child Helpline

Hiob, Tiina; Soonik, Mart (2019). Benefits and Barriers of a Social Marketing Campaign Based on the Example of the Child Helpline. Baltic Screen Media Review, 6, 1. DOI: 10.2478/bsmr-2018-0008.
artikkel ajakirjas
Hiob, Tiina; Soonik, Mart
  • Inglise
Lastele suunatud sotsiaalreklaami vastuvõtuga seotud kasud ja barjäärid Lasteabitelefoni kampaania näitel.
Baltic Screen Media Review
2346-5492
6
1
2019
Ilmunud
1.2. Teadusartiklid teistes rahvusvahelistes teadusajakirjades, millel on registreeritud kood, rahvusvaheline toimetus, rahvusvahelise kolleegiumiga eelretsenseerimine, rahvusvaheline levik ning kättesaadavus ja avatus kaastöödele
Jah
kuldne
Autorile viitamine – Mitteäriline eesmärk – Tuletatud teoste keeld (CC BY-NC-ND)

Viited terviktekstile

doi.org/10.2478/bsmr-2018-0008

Lisainfo

https://content.sciendo.com/downloadpdf/journals/bsmr/6/1/article-p144.pdf